Поняття та визначення
- Інтернет-магазин – сайт, який має адресу в мережі Інтернет. Відповідно до Закону України "Про електронну комерцію", засіб для представлення або реалізації товару, роботи чи послуги шляхом вчинення електронного правочину.
- Товар – продукція, представлена на продаж в інтернет-магазині.
- Клієнт – фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення (уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче).
- Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.
Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені цією Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет-магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.
Предмет Договору
Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:
- добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
- оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
- обробка та доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.
Порядок оформлення замовлення
- Для оформлення замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде товар. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.
- Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару.
- Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, колір тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
Порядок оплати та доставки замовлення
- Оплата здійснюється за фактом отримання товару у відділенні транспортних компанії за готівковий розрахунок у гривнях. При не надходженні грошових коштів Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.
- Доставка товарів, придбаних в Інтернет-магазині, здійснюється до складів транспортних компаній, де і проводиться видача замовлень.
Відповідальність сторін
- Продавець має право в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього договору.
- Покупець зобов'язаний своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього договору.
- Покупець має право оформити замовлення в Інтернет-магазині, оформити електронний договір та вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.
- Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.
- Продавець не несе відповідальності за змінений виробником зовнішній вигляд Товару; за незначну невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різну колірну передачу моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей; за зміст і правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення; за затримку і перебої в наданні Послуг (обробці замовлення і доставці товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю; за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет.
- Сторони докладають максимум зусиль до вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.
Порядок повернення товару належної якості
- Повернення товару до Інтернет-магазину проводиться відповідно до чинного законодавства України.
- Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
- При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.
Інші умови
- Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті.
- Фактичною датою електронної угоди між сторонами є дата прийняття умов, відповідно до ст. 11 Закону України "Про електронну комерцію".
- Інформація, що надається Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно з метою обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків та ін.
- Електронний договір вважається укладеним з моменту одержання особою, яка направила пропозицію укласти такий договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції в порядку, визначеному частиною шостою статті 11 Закону України "Про електронну комерцію".
- Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, у разі невиконання однією зі сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.